Eraklient   |   Äriklient   |   RUS   |   Logi sisse

Kiire ladustamine ja tarne
Lihtsalt SavePointiga!

SavePoint aitab ettevõtetel hoida kaupu sobivates tingimustes ning toimetada need kiiresti ja usaldusväärselt kohale. See on lihtne: annate meile oma kauba, meie hoiame seda hoolikalt ning toimetame selle klientideni või tagastame teile sobival ajal.

Kuidas SavePoint töötab:

1. Annate kauba hoiule

Meil on kolm tüüpi ladusid:
— Kuivhoidla tavalistele esemetele
— Külmladu toodetele, mis vajavad jahedat temperatuuri
— Sügavkülm külmutatud kaupadele

2. Hoiame teie kaupa hoolikalt

Teie kaubad asuvad turvalistes tingimustes, kus temperatuuri ja ohutust jälgib automaatne seiresüsteem.

3. Haldate tellimusi veebis

Isiklikus kontos saate:
— Vaadata, mis kaubad on laos
— Tellida kohaletoimetamise sobivaks ajaks
— Broneerida ruumi uutele kaupadele

4. Toimetame kiiresti kohale

Kohaletoimetamine toimub kahes režiimis:
— Day-to-Day — toome samal päeval
— Ekspress — 60–120 minuti jooksul

Kõik on lihtne ja mugav!

Meie kliendid on:

E-poed – kaupade kiireks ja otseseks kohaletoimetamiseks ostjale.

Füüsilised kauplused – logistikaks ja riiulite kiireks täiendamiseks.

Kohvikud ja restoranid (HORECA) – toodete hoiustamiseks ja kohaletoimetamiseks vastavalt nõutavale temperatuurirežiimile.

Tootjad – kaupade hoidmiseks ja jaotamiseks ladudesse ja müügikohtadesse.

Eraisikud – hooajakaupade, tehnika, mööbli, mänguasjade ja muu isikliku vara hoiustamiseks, koos võimalusega tellida see sobival ajal tagasi.

E-poed – kaupade otseks kohaletoimetamiseks ostjale

E-poed kasutavad aktiivselt ladusid kui olulist lüli tarneahelas. Me pakume:

  • Lai valik kauba hoidmist ühes kohas, mis lihtsustab laoseisu jälgimist.
  • Tellimuste kiiret komplekteerimist ja saatmist – eriti oluline kiirtarne puhul.
  • Automatiseeritud protsesse: triipkoodide skaneerimine, integratsioon CMS-süsteemide ja tarnepartneritega.
  • Töötamist täisteenuse (fulfillment) mudelil – logistikaga tegeleb ladu, teie keskendute müügile ja turundusele.
  • Kulude vähendamist oma ruumide ja personali arvelt.

Füüsilised kauplused – kiireks logistikaks ja riiulite täiendamiseks

Jaemüügikohtade jaoks on laohaldus oluline stabiilse kaubavaru tagamiseks:

  • Kiire ja regulaarne tarnimine kesklaost aitab hoida kaubajäägid poes alati ajakohased.
  • Ladu saab toimida jaotuskeskusena mitmele sama ketti kuuluvale kauplusele.
  • Tarnete haldamine muutub lihtsamaks – pole vaja kauplusi korraga suure koguse kaubaga üle koormata.
  • Võimalus hoida ülejääke või hooajakaupu väljaspool müügipinda.
  • Paindlikkus – äri kasvades või laienedes pole vaja kaupluse asukohta muuta.

Kohvikud ja restoranid (HORECA) – toodete hoiustamiseks ja kohaletoimetamiseks sobiva temperatuurirežiimiga

Restoranid, kohvikud ja toitlustusettevõtted vajavad eritingimusi kauba hoiustamisel:

  • Temperatuuritsoonid: kuivhoidla, külm- ja sügavkülmhoidlad.
  • Kvaliteedi ja säilivusaja range kontroll.
  • Võimalus teha regulaarseid tarned väikeste kogustena – eriti oluline värskete koostisosade puhul.
  • Paindlik väljastusgraafik vastavalt menüüle ja köögi koormusele.
  • Pakkematerjalide, inventari, nõude, ühekordsete toodete ja jookide hoidmine ühes kohas.

Tootjad – kaupade hoiustamiseks ja jaotamiseks ladudesse ning müügikohtadesse

Tootmisettevõtted kasutavad ladu puhvrina tootmise ja müügikohtade vahel:

  • Valmistoodangu hoiustamine kuni selle saatmiseni edasimüüjatele või poodidesse.
  • Logistika optimeerimine: võimalus koondada erinevate klientide tellimused.
  • Partii- ja seerianumbri põhine arvestus.
  • Toetus pakendamisel, märgistamisel, ümberpakendamisel ja transpordiks ettevalmistamisel.
  • Integreerimine arvestus- ja planeerimissüsteemidega (ERP).

Hoidke kaupu mugavalt, toimetage kiiresti kohale!

Meie ladu ei ole lihtsalt hoiukoht.
Tagame teie kaupade ja esemete turvalisuse, värskuse ning mugava kohaletoimetamise — just siis, kui teil seda vaja on.
0
×

Tellimus

See veebileht kasutab küpsiseid ja kolmanda osapoole teenuseid, et pakkuda parimat kasutajakogemust.