Üldsätted

1. Üldsätted

1.1. Käesolevad Bringit Service OÜ (edaspidi – Savepoint) teenuste osutamise üldtingimused (edaspidi – Üldtingimused) määravad kindlaks Savepointi ja Kliendi (edaspidi – Pooled või Pool) vahelised suhted ning teenuste osutamise korra.
1.2. Üldtingimused on lahutamatu osa teenuse osutamise lepingust (edaspidi – Leping), mis on sõlmitud Savepointi ja Kliendi vahel, ning kohalduvad kõigile Savepointi ja Kliendi vahel sõlmitud lepingutele, mis käsitlevad logistika korraldamist ja saadetiste transporti.
1.3. Kasutatavad mõisted, samuti Savepointi ja Kliendi õigused ja kohustused on sätestatud käesolevates Üldtingimustes.
1.4. Leping, hinnakiri, teenuse (sh eritingimused) osutamise tingimused ning muud Savepointi poolt kehtestatud tingimused, mis on seotud teenusega ja on Kliendile kättesaadavad Savepointi veebilehe kaudu (edaspidi koos – Lepingudokumendid), kohalduvad Pooltele lisaks käesolevatele Üldtingimustele.
1.5. Teenuseid osutatakse kooskõlas Eesti Vabariigi õigusaktidega ning Rahvusvahelise autokaubaveo lepingu konventsiooniga (CMR), kui neid ei reguleerita Lepingudokumentides.
1.6. Teenuse eritingimused sisalduvad Lepingu ja teenuse osutamise tingimustes, kuid võivad tuleneda ka teistest Lepingudokumentidest.
1.7. Savepoint kehtestab Üldtingimused, hinnakirjad, teenuse osutamise tingimused ja muud tingimused, mis reguleerivad teenuse osutamist, ning võib teha neis ühepoolselt muudatusi juhul, kui see on vajalik seoses õigusaktide muudatustega, uue teenuse kasutuselevõtuga, olemasoleva teenuse muutmise või lõpetamisega.
1.8. Savepoint teavitab muudatustest Lepingudokumentides oma veebilehel vähemalt 30 (kolmkümmend) kalendripäeva enne muudatuste jõustumist. Klienti ei teavitata muudatustest eraldi. Kui Klient jätkab teenuse kasutamist pärast muudatuste jõustumist, loetakse, et ta on muudatustega nõustunud.
1.9. Üldtingimused, hinnakirjad, teenuse osutamise tingimused jms teenusega seotud dokumendid on kättesaadavad Savepointi veebilehel.
1.10. Teenuse osutamise leping loetakse sõlmituks ka juhul, kui Savepoint alustab tellimuse täitmist.
1.11. Klient kinnitab, et on Üldtingimustega tutvunud, nendega nõustunud ja kohustub neid järgima, esitades tellimuse või nõustudes Savepointi pakkumisega.

2. Mõisted

2.1. “Klient” – füüsiline või juriidiline isik, kes on sõlminud Savepointiga teenuse osutamise lepingu.
2.2. “Teenused” – teenused, mis on seotud pakkide vastuvõtu/väljastuspunkti (edaspidi – P/D punkt) tegevusega, kullerteenused ja/või muud lisateenused, mis on seotud Saadetistega ning mida Savepoint pakub Kliendile.
2.3. “Pakk” – vastavalt nõuetele pakitud ja märgistatud ese, mille lubatud mõõtmed, kaal ja muud parameetrid on määratletud Savepointi veebilehel. Klient on kohustatud veenduma, et pakk vastab Savepointi poolt kehtestatud nõuetele.
2.4. “Alus” – kaubaalus (sh euroalus, finnalus), mis tagab lubatud kandevõime ja ohutu käsitlemise transpordi ajal. Saadetis, mille tegelik kaal ületab 35 kg, peab olema paigutatud alusele.
2.5. “Saadetis” – (a) nõuetekohaselt pakitud ja märgistatud pakk või pakid ning alus või alused, mis on määratud saatmiseks. Iga eraldi pakitud pakk või alus loetakse eraldi Saadetiseks.
2.6. “Saatja” – isik, kes soovib saata Saadetise saajale või annab Saadetise Savepointile Kliendi nimel.
2.7. “Saaja” – isik, kes on märgitud paki sildil saajana või viibib saaja aadressil ning kellel on õigus Saadetis kätte saada.
2.8. “Tellimus” – Kliendi poolt esitatud tellimus Savepointi teenuse osutamiseks.
2.9. “Kuller” – isik, kes osutab Savepointile tarneteenuseid, toimetades Saadetisi.
2.10. “Pakkide vastuvõtu/väljastuspunkt” – kindlaksmääratud koht, kuhu Saadetised toimetatakse Saajatele üleandmiseks.
2.11. “Sortimiskeskus” – Savepointi struktuuriüksus, kus toimub siseriiklike ja rahvusvaheliste saadetiste sorteerimine, jaotamine ja ladustamine.
2.12. “Savepointi veebileht” – Savepointi ametlik veebileht www.savepoint.ee.
2.13. “Hinnakiri” – Savepointi veebilehel avaldatud teenustasu(d), mille Klient on kohustatud teenuse eest tasuma.
2.14. “Tarne teavitus” – sõnum (SMS, e-post või muu vahend), mis sisaldab teavet Saadetise tarneaja ja/või -koha muutmise kohta.
2.15. “Lisateenus” – teenus, mis täiendab põhiteenust või lisab sellele väärtust (nt tolliformaalsused, isikutuvastus, kohaletoimetamisel tasumine).
2.16. “Saadetise kaal ja mõõtmed” – Saadetise mõõtmed ja kaal, mis on arvestatud hinnakujunduse aluseks. Kaal määratakse kindlaks teenuse osutamise tingimustes kui mahuline või tegelik kaal. Arvesse võetakse Tellimuses märgitud kaal. Kui Savepoint kaalub Saadetise teenuse osutamise käigus ja see osutub raskemaks, lähtub Savepoint tegelikust kaalust.
2.17. “Märgistus” – teave, mis on vajalik teenuse osutamiseks ja mis on kirjutatud või kleebitud Saadetise pakendile.
2.18. “Saatedokumendid” – dokumendid, mis on vajalikud tollivormistuseks ja muude ametlike toimingute teostamiseks seoses Saadetisega.
2.19. “Kättetoimetamise kinnitus” – kinnitus Saadetise kättetoimetamise kohta, mille annab Klient, Saaja või Saatja allkirjaga või PIN-koodi sisestamisega kästerminali ekraanil.
2.20. “Tarnekatse / tühisõit” – tarnering, mille jooksul ei ole võimalik Saadetist Saatjalt vastu võtta ega Saajale üle anda Savepointist või Kullerist mitteolenevatel põhjustel. Savepointil on õigus nõuda Kliendilt tühisõidu tasumist vastavalt hinnakirjale.
2.21. “Võlgade sissenõudmise agent” – ettevõte, kes osutab võlgade sissenõudmise teenuseid.
2.22. “Tšekk” – elektrooniline maksekinnitusdokumend.

3. Saadetiste nõuded

3.1. Saadetiste mõõtmed (pikkus/laius/kõrgus) ja kaal (kg) peavad vastama teenuse osutamise tingimustes sätestatule. 3.2. Klient kohustub pakkima ja märgistama Saadetise korrektselt, märkides õiged kontaktandmed. Pakendi valib Klient (või Saatja). Pakendamise juhised on kättesaadavad Savepointi veebilehel.
3.2.1. Paki sisu ei tohi olla juurdepääsetav ilma pakendit kahjustamata.
3.2.2. Välimine pakend peab taluma diagonaalset kukkumist 100 cm kõrguselt.
3.2.3. Pakk ei tohi määrida ega kahjustada teisi pakke, seadmeid ega kolmandate isikute vara ega ohustada Saajat või Savepointi töötajaid.
3.2.4. Pakend peab sobima oma sisule ja kaalule, kujule ja tüübile ning vastama transpordiviisile.
3.2.5. Klient kohustub andma Savepointile õigeaegselt täpsed juhised, et tagada Saadetise sisu säilivus ja vältida kahju tekitamist.
3.2.6. Habraste esemete puhul tuleb kasutada sobivaid kaitsevahendeid (nurgakaitsmed, pehmendusmaterjalid, täitematerjalid jne), mis tagavad, et esemete liikumine karbis on välistatud.
3.2.7. Märgistus ja/või muud etiketid ei tohi paikneda pakendi nurkadel või servadel; korduvkasutatava pakendi puhul tuleb eemaldada kõik vanad märgistused.
3.2.8. Alusele paigutatud kaup ei tohi ulatuda üle aluse servade.
3.2.9. Saatedokumendid peavad olema suletud dokumendikotis ja kinnitatud pakendi välisküljele. Klient vastutab saatedokumentide korrektsuse eest.

0
×

Tellimus

See veebileht kasutab küpsiseid ja kolmanda osapoole teenuseid, et pakkuda parimat kasutajakogemust.